W dniach od 08.05.2023 r. do 31.05.2023 r. w ramach projektu „Nowe Kompetencje Nowe Możliwości – wsparcie Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej” odbył się kurs szkoleniowy pt. „Trudny klient - Podniesienie standardów obsługi klienta”. Wzięli w nim udział uczniowie naszej szkoły. Jego celem było poznanie narzędzi i technik umożliwiających podniesienie jakości i profesjonalizmu w obsłudze klienta. Warsztaty miały za zadanie wzmocnić umiejętności samokontroli radzenia sobie z emocjami w warunkach trudności i presji, wywieranej ze strony innych osób. Uczestnicy zapoznali się między innymi z takimi tematami jak: zasady budowania prawidłowej relacji z klientem, czynniki kształtujące jakość jego obsługi, techniki wspomagające profesjonalną obsługę nabywcy, tworzenie standardów idealnej obsługi klienta zarówno offline, jak i online, oraz najważniejsze zasady savoir-vivru i dress codu w pracy biurowej.
Sprawozdania z zajęć projektowych w szkole
- Magdalena Żarnowska
- Sprawozdania z zajęć projektowych w szkole